آخرین اخبار
کد مطلب: 136471
محسن رضايي:
آمريکا بداند ما در کمين هستيم تا انتقام سخت را بگيريم
تاریخ انتشار : 1399/10/01 10:46:56
نمایش : 851
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه انتقام سخت از عين الاسد شروع شده ولي ادامه دارد، گفت: ما «لبالمرصاد» هستيم؛ ما در کمين هستيم تا در موقعيت‌‌هاي مناسب، ضربات خودمان را به آمريکايي‌ها وارد کنيم.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، ‌عصر امروز (يکشنبه ۳۰ آذر) در حاشيه افتتاح راديو مقاومت با بيان اينکه سردار سليماني به‌عنوان شهيد جبهه مقاومت بين‌الملل، در طول عمر خودش خدمات بسيار بزرگي به ايران داشت، گفت: سردار سليماني در اين ده سال آخر، درجه و رتبه و قلّه بلند مقاومت را چندين پلّه و چند ارتفاع بزرگ بالا برد به طوري که امروز مقاومت بعد از شهادت ايشان به عنوان يک قلّه و به عنوان مکتب رهايي‌بخش تبديل شده است.

وي تصريح کرد: امروز مبارزين انسانيت و آزادي و حق و عدالت به قاسم سليماني افتخار مي‌کنند و به او تکيه خواهند کرد و از سردار سليماني براي مبارزات خود، درس خواهند گرفت.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: آمريکا هم مطمئن باشد که با تدبير و برنامه ريزي خودمان تا آن‌ها را از منطقه اخراج نکنيم، انتقام سخت ‌ما کامل نخواهد شد. انتقام سخت از عين الاسد شروع شده ولي ادامه دارد. ما «لبالمرصاد» هستيم. ما در کمين هستيم تا در موقعيت‌‌هاي مناسب، ضربات خودمان را به آمريکايي‌ها وارد کنيم.

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس